Thursday, December 4, 2008

30 sebab aku gerak ke batu pahat esok.

1- urusan kerja
2- kerja peribadi
3- settle kan hal kawan kawan.
4- settle kan hal bukan kawan kawan
5- harga minyak dah drop sikit
6- ada offer makan, tapi aku veg stand, hope for still
7- badan sihat. kelmarin sakit
8- dengar khabar tol dah kurang betul ke?
9- dah lama tak jalan jalan Batu Pahat
10- BP mall besar, kecik sikit midvalley
11- cekitout pellican
12- cekitout bakso tepi sungai, alamak.
13- wifey kirim otak otak punya filling.
14- bot tepi sungai tu macam kat vietnam.
15- traffic light macam sial, rapat rapat.
16- pantai minyak beku - tak pernah pergi.
17- banyak wak kang. mana aku faham. aku bukan jawa.
18- kalau ada metal javanese dance best. aku tak pernah tengok live.
19- trend wedding BP, air minum macam pasar malam. lebih 3 jenis. normal 5 jenis.
20- harap tak hujan atau panas sangat.
21- air kon kereta tak cukup power, kalau tengah hari baik tutup ekon.
22- jalan lebar.
23- tayar kereta oke la.
24- poket pon oke.
25- lama tak enjoi.
26- tapi bp berabuk sikit la.
27- boleh pedih mata.
28- boleh silau mata.
29- nak cuci mata - lu salah tempat.
30- lari dari tanggung jawab di rumah. hahaha.
31- anak aku ignorant, rebel, hati kering...ikut aku sangat.
32- bini aku positive, nanti dia besar dia ok la. sekarang baru 2 tahun.
33- johor bahru ada "tempered father anonymous" tak
34- "baharu" adalah perkataan sebenar, rumours. aku tak kompom.
nanti aku google.

No comments: