Monday, February 2, 2009

random kondom!!! miming!!!

serious!!!
aku pernah baca yassin miming...without vokal...
tertinggal harkat...macam sia aku...

4 comments:

Zeela LaLaLa said...

weh bro.
keji jugak ko baca yasin miming.
aku pun prnh buat. terasa keji sbb bila mulut terkumat kamit takkan sama dgn org yg baca yasin betul2.aiyak.

revrie said...

Yasin miming aku tak pernah lah. Tapi bacaan asmaulhusna ataupun nama2 tuhan aku selalu je miming. Sebab kalaw salah nanti maksud die lari. Dose free2 je karang. Tak sanggup nak tanggung.

Check blog aku. Moh2!

www.reveriemalaya.blogspot.com

adilahalim ; said...

betul lah, aku rasa kan, semua orang masa dulu-dulu pn penah miming baca yassin. lagi2 waktu sekolah...

-i3l4- said...

weh....siyes..
aku kalo baca yasin...always miming..
lagi2 bila org semua laju je...
aku dah la tergedek2 cm itik...