Wednesday, February 4, 2009

random kondom!!! mat kental !!!

hahaha.....berita senyuman,
oke, minda aku agak ageist sikit.
jadi skop blogging aku berbeza sedikit (mungkin)
salah satu skop pengetahuan aku hari ni adalah...
blog metalis metalis melayu berusia 30an akan
menyelitkan unsur agama. mmmmm.
termasuklah aku. (aku metalis ke?)
mungkin penyampaian nya berbeza.
nada atau tona berbeza tetapi matlamat nya sama.
hahaha...
berat ni...
dan aku suka kerna akan membuat aku terpikir
"i'll be there and i'll be others there too - hopefully"
"others" oke with "s"

perkembangan sehat.

blog bapak pipiyapong tu oke jugak ahh....
saing abdullah jones...

2 comments:

berteromber said...

siapakah metalis tua tersebut...hahaha..

errk, kenyang said...

bukan metalis tua...
metalis 30han....
nanti orang marah.
termasok aku sendiri...
hahaha...


maybe after 30s,
we need to move to another level.
maybe...