Thursday, April 9, 2009

semalam!

semalam aku berbual dengan rakan sepejabat.

oke...
motif pasal politikal...

tapi aku nak komen pasal sikap stupidity.

aku mood bingit.
tak payah berbual pasal politik kalau kau seorang narrow minded.
set aside your view even your right.
get some body to interprete the issue on their view.
then, share.

itu motif aku berbual...

tak pasal pasal dorang bukak issue pasal kehidupan la, melayu la, islam la macam macam la.
TETAPI sertakan fakta atau kajian rawak.
barulah indah berbual macam tu.

kalau berbual ikot sedap mulot.
lepas tu tak boleh accept ayat orang lain.
dudok dalam hutan la...
bhutan pon accept foreign influences.

haiya...


kadang kadang aku macam nak keluar dari ruang lingkop kerja sekarang sebab aku adalah yang paling berilmu.
bukan aku nak bongkak.
tetapi dorang ni skop view kecik sangat.
aku tak kesah belajar tinggi ke apa ke.
tapi sikap tu positif aku rasa oke apa.


bebual palat ah.

tapi ini semalam...

No comments: