Monday, March 9, 2009

rock taman!!!

ini sepatotnya dalam random kondom.

rock taman tu adalah neighborhood groupies.

oke...aku memang join secara separa kehendak.
tengok time. kalau oke, aku joint.

antara faedah joint :

~dapat tau mana nak beli mapiau.
~info mana nak tulis bet. (il leg el)
~dapat tau bila special draw.
~dapat tau kelab goyang.
~info "barang baik"
~beberapa item lain la...



apa benda aku nak potray nih.

gini :
untuk berkomuniti perkara yang paling penting dielakkan adalah
1- wang
2- fahaman
3- darjat/pangkat

boleh naik darah kalau berbual benda ni.

real punya...
RT tempat aku dijemput untuk joint under major label.
then,
major besar itu sendiri ada internal problem, yet unsettled.
then,
due to lack of interest of their own self claims commitee,
those meeting was being lapang sasar.
perang mulot busok pon berlaku.
aku and RT dah bingit.

apa sih gini.

in the mid session.
some brother blast and angkat kaki.
and followed by their team. (RT lain)

tinggal kan team RT aku dalam belasan groupies terpinga pinga.

hahaha...aku baru nak berkomuniti dah jadik gini.
dudok lagi area taman mentaliti kampong.
macam felda lok heng pon ada.



antara ayat power :
1- kita bubarkan aje ajk nih.
2- saya tak setuju kalau cara gini.
3- saya tak hal tapi saya taknak jadi volunteer.
4- ini sesi politik ke apa?
5- sudah la, tahun lepas punya agenda pon tak jadi menda.
6- kami dah lama bersatu, dah cukop dah.
7- ramai yang kata dia memang laju. la ni dah tak bleh buat apa dah!



hahahaha.....
taman kau ada jadi gini?

No comments: