Wednesday, March 11, 2009

rilek tepi sudah!

berdasarkan kabar angin dan pemerhatian
rambang dan pencarian internet,
maka dengan ini aku dapat memutuskan
bahawa dividen kwsp maseh kabur untuk tahun ini.

biasa nya seawal bulan 1 penyata dah keluar.
tapi maseh belom ada berita sahih lagi.

yang ada adalah kwsp nak kasik dividen tu kash.
ni kabar angin yang bes. membuat aku
mengira ngira kwsp aku yang ciput tu.

boleh juga beli tayar kancol aku yang botak sebelah tu.

maklom lah jiwa melayu aku ni asik nak yang dari jepon aje.
tu yang carik tayar kat kedai seken tu.
orang kl panggil kedai potong.
orang jb panggil potong kereta.
orang muda panggil kedai halfcut.

laju sangat ke aku memandu
sampai cepat sangat tayar sebelah tu botak.

untuk pengatahuan mereka diluar sana...(macam sia)
kadar putaran roda hadapan kereta awak tu tak sama.
sebelah kanan lagi pusing kuat dari kiri,
yang kiri tolong yang kanan.
yang kanan pergi mampos la...
hahaha... tu pasal cepat botak.
sekarang kau dah tau...

kau dah boleh belagak dengan towkey bengkel.


oh ya...
kalau budak racing haram...
macam dekat highway sampah tu...
(haa...budak budak selayang rilek...)
dorang tukar gearbox power power.

anak melayu rilek tepi welding sudah.
ratios 2 multiply lagi.

kalau lsd tu baru 1.5 ratios.

oh, ini teknikal.

kau kaya kau beli gearbok topdog sequential hidrolic ...
pergi order kedai tuning laaa...
kau kurang kaya pergi kontek nua subang.

eh, betol kabar angin la dividen kewsp nih.
batal semua angan angan...

1 comment:

melon. said...

aku rasa tak naik.