Sunday, March 15, 2009

kajian kes separa sedar.

ulasan separa sedar aku dari tontonan siaran tv semasa.
oh siaran okto. terbitan media corp.

cerita telemovie bahasa german.
dengan sarikata english.
mungkin translator juga german.
berdasarkan stuktur ayat.
kau paham kana maksud aku.

oke.

title nya mungkin : aku tak ingat. hahaha...maaf semua,

1- topi bulu bulu memang best la...
tambah yang pakai nya seperti anna kornikoba. fuhhh...
aku dulu ingat gezel bunchen tu orang sana, rupanya. hmmm.


aku pening kepala..cont later.


2- filem ni penoh dengan penyiasatan terancang.
dan kajian kes siasatan.
bahaya kalau aku cerita...

hahaha...

pening aku tak hilang...

TQ

2 comments:

ohvee said...

alo bro. lama tak jejak kat rumah kamu. huwee..

kes separa sedar kau buat aku tak paham same.

Zulfadli Zainal said...

aku pun x pham.