Wednesday, March 18, 2009

kandang kerja!!!

hahaha...
sibuk bersama kehidupan realiti.

aku komen tentang sikap kawan kawan sekerja aku disini.

ada yang jahat ada yang baik.
pehh...
jahat teros aku tulis...
word jahat tu.


ada dua situasi.

1)
kambing adalah mat surau poser.
kambing hilang hanpon.
tapi dijumpai guard ayam.
kambing tanyak ketua guard nama gajah.
ketua guard nama gajah kata tak ada sapa jumpa.
guard ayam simpan 3 hari,
then bagi ketua guard nama gajah.
ketua guard nama gajah kontek kambing,
telepon awak dah ada dijumpai.
kambing ambik semula telepon.
dan.
kambing mengaibkan guard ayam.
dengan fitnah.
nak sorok tapi kantol.
dan kambing teros mengaibkan guard ayam tersebot.
sehingga hari ni.
aku sebagai musang pulot.

2)
ular adalah mat surau poser.
buaya adalah mat nombor true.
ular adalah tag team buaya.
tetapi.
ular selalu mengaibkan buaya,
dengan mengatakan perlakuan buaya,
ya, buaya juga heavy drunken.
aku sebagai musang pulot.


~~~~~

musang pulot berkawan dengan semua binatang dalam hutan yang sama.

~~~~~

musang pulot selalu berfikir.
siapa masok sorga?

musang pulot membiarkan semua berlaku tanpa ada tindakan wajar.

ular dan kambing sebab memburokkan binatang lain.

buaya still player.

guard ayam masih chiken distributor.
(aku tak sebutkan diatas)

gajah suka memandang/rekod
musang pulot/ular/kambing/buaya
sebagai trouble maker.
(ayam baik di mata gajah)

~~~~~

bila kau masok situasi berkerja macam ni.
hari hari kau stress...

nasib baik ada chiken untuk destress.
hahaha.

1 comment:

Jemz said...

sebab tu gua sukakan hamster.