Tuesday, March 3, 2009

random kondom!!! kl in potatografee!!!

oh, aku akan ke kl lagi dua minggu.
sebenarnya malalui kl.
dan berniat menginggah sebentar.
ya kl yang bagos bagos tu.

aku suka kata kl tu macam lego set.
ni ari begini, lain ari cerita lainla.

aku pernah tengok cerita hackers.
yang angelina jolie time dara lagi tu.
kan kawan team dia ada sorang tu yang
polaroid head.
maksud aku yang minda dia akan merakamkan
situasi dalam bentuk gambar.

sebenarnya aku begitu sekitar
usia 12 hingga 16.

untuk upsr aku tak baca buku tapi menghapal.
hapal kandungan dan katakunci.
time exam aku ingat semula dan baca.
hahaha. jadi!!!
aku baca buku didewan peperiksaan.
sama la pmr. oh itu 1993.

sekarang aku dah umor 30.
boleh kah aku mengingati semula.

kalau awak ada cubaan untuk saya.
boleh cuba.
tetapi terhad kalau itu dulu laluan saya.
dulu tu 5 tahun lepas.
since then i never ever set foot on kl again.
simply giveup. rest the case.

cth:
1- laluan pedestrian
dari depan maybank tower ke kl plaza.
aku mula depan eskalator.
+eskalator
+tembok bunga berjurai
+bus stand
+ada 3 rail seat
+news stand
+taxi booth (nak roboh)
+zinc fence biru G2 (cons site)
+bus booth (booth haram)
+simpang masuk ke kuil atas tu.
+7eleven
+pintu kedai cyber cafe
+a lot of kedai hanpon
+kedai makan kotor berabok depan tangga naik

flyover.
+a lot of kedai hanpon
+kedai makan cina
+lorong makan tengah puaka
+lot kedai tutop.
+petrol pump mobil/shell
+kedai tutop
+kedai hanpon
+oh yang last pakar ent
+lorong kecil naik atas bukit.
+hospital tungshin
(aku sedikit lost kat sini)
+bus stand
+seberang jalan boleh tengok result magnum
+ada gerai melayu deret atas bukit.
+oh lorong naik atas.
+lot kedai travel agen.
+pokok besar (ada akak mati kena lenggek bes

dua tiga minggu lepas, bas reverse, brek rosak,

rujuk ondscene)
+lorong belakang kecik
+ gerai melayu dan mamak.
(aku suka masok lorong ni teros laluan belakang

metro parking seterosnya pintu masok movement

r.i.p)
+metro parking kat bucu road.( aku rasala)
+kedai alat AV system. lapik merah.(seberang

jalan/depan movement)

ekkkkkkkkkk....harddisk dah nak kong.
aku sakit kepala.

tolong reply kalau aku betol dan if you care.

later aku add onn.

berdenyut siak kepala.

No comments: