Thursday, January 22, 2009

do they own us a living!!!

yes they do!!!

lirik asal dan penuh

aku sedikit tertekan dengan situasi kehidupan.
the only solution are, yes the only...sensa oil...
hahaha....aku tipu...
aku sedang dan akan menghadapi sedikit kesulitan
berkenaan tentang wang.
beberapa hari lepas aku mewah.
sekarang mewah aku tidak lagi.


minggu depan cuti seminggu.
apa nak buat untuk dapat wang.
jual karipap?
jual lontong kering?
jual char kue teow kerang?
jual baju terpakai?
kait sawit?
bela keli sangkar?
boikot usa produk?
joint tablik?
write form kat ciq?
ikot kallman?
cat dinding?
berkebon?
belajar qigong?
cuci kereta?
ronda segamat?
pergi cc?
ikot wak kang ikat batu?
buat plaster siling?
driller killer?
vakuum kereta?
jahit seluar?
pergi 2nd hand shop?
lepak dangdut?
flea market?
belajar tarian naga?
pasang kanopi?
baca buku?
jual barang plaktik recycle?
kompol tin aluminium?
belajar mekap?
gunting bulu hidong weapon?
gosok gigi?
pakai kan lampin anak?
bancoh simen?
rekording?
main skatebod?
online shopping?







argh....

No comments: