Tuesday, January 6, 2009

aku tak ulu!!!

motif asal : ahad aku tengok astro dari kedai servis kereta.
rancangan title apa aku dah lupa. mengenai mamat intern ni
sedang get in the way making of stadium.
(kalau kau tau apa nama, update aku.)
part yang aku nak kancung adalah dimana
mamat ni on kan power switch.
dalam rancangan tu dia on kan switch tu "ke atas".
ala ala toogle switch.
dia komen benda tu besar dari lengan dia.
hahaha...

aku tak ulu bila aku pernah on kan benda yang hampir sama.
dan method yang sama. pull and push up.
dan aku pernah tengok (bukan buat dengan tangan sendiri)
ada yang power switch tu lebih teknikal...
ada yang kena pusing kan spring dulu.
ada yang macam gear kereta.
ada yang kiri kanan + clack gear + toogle up.
ada yang 2 man operation.
ada yang suis lembut aje, macam butang lif,
tapi lepas tu bunyi raksaksa bergaduh.
(warning - no public attendee, so sebenarnya kau takkan nampak)

jadi dengan info ini kau pun kurang sikit ulunya. hehehe.

No comments: