Monday, January 12, 2009

30 sebab kenapa aku tak pergi pasar larken !!!

1- aku dah tak naik bas
2- aku dah beli kancol
3- pasar ikan dia sama je
4- pasar ikan kat taman pon ok.
5- aku dah tak naik bas tran / mara sejak 2005
6- dulu selalu turon kl.
7- dulu selalu turon jb dari kl.
8- dulu dudok kl.
9- sebenarnya duduk menyewa di sri gombak, selangor.
10- turon jb nak jumpa awek. (geli la ayat awek ni)
11- turon jb sebab nak jumpa kawan kawan.
12- terminal larken banyak ulat sial.
13- aku pernah kena blok, kaunter tiket tak jual tiket sebab ulat tak kasik jual.
14- aku kena beli jugak dari ulat.
15- padahal aku dah muka ketat jugak tu.
16- dulu banyak bundle best.
17- kalau makan kat atas tu, macam makan kat gaza, berterabor kena maki.
18- makian tanpa arah.
19- contoh : "kau makan babi la kedai tu". brother selang tiga kedai sembang sorang sorang.
20- "kau minom la air kangkang tu". MAKCIK selang 1 pintu kedai.
21- "kau makan la kedai tu, kena santau kau nanti" akak table sebelah.
22- "bodoh!!!" bila aku katakan taknak makan kedai dia. (dia pegang pisau potong ikan)
23- aku pernah beli seluar dockers rejek. hahaha. rm25. nasib baik lawa.
24- kedai kedai suka letak barang sampai susah nak berjalan.
25- terlalu banyak kedai jamu.
26- toilet mana ada selak.
27- flush jangan harap.
28- bas punya docking jauh lak tu.
29- bas hitam dan kotor. ghetto.
30- kalau berator naik bas tu makna nya nak pergi singapore. hehehehe.



tapi kini pasar larken dah berubah,
klik here for new faces (bagu aku lah.)

No comments: