Tuesday, July 14, 2009

30 sebab kenapa aku tak pergi pasar malam...

30 sebab aku malas pergi pasar petang/malam...

kalau kau panggil "selambak",
kemungkinan besar kau asal adela atau loke heng.
aku dudok taman, setendet la ada pasar.
Tapi sial. Yaaa...
Aku persembahkan "kesialan pasar malam"

1- asap pakcik sate/sata/kepak, ada sekali bara terbang kena baju aku.
hotak dia ah...
2- budak muda rambut ala ala balik gig metal jual ayam goreng.
hotak dia ah...
3- brader brader jual air sejok, claim pakai air dr sukida.
pakai air paip kat rumah kan...
3.1- brader brader jual air sejok, tuang air kenapa nak kena jari jugak...
3.2- brader brader jual air sejok, jual air ke jual ais...
4- mat burger jual buger la, apa lagi, oh, pakai bengle seret kat kuali leper. hotak dia ah...
5- Mat ayam potong ayam macam nak mengamok, air ayam tu terpercik la bodoh.
6- pakcik madu lebah ni bukan tutup bekas dia betol betol...
7- mainan dari china - aku memang tak berkenan. vietnam oke lagi.
8- mat jual skokin, 3 kali pakai teros kembang...
9- mat jual bateri, 3 hari teros kong...
10- mat jual dadih, sikat janggut tu boleh...
11- mat jual keychain kayu, lu bikin jem flow lah...
12- makcik jual sop power, dapor tu panas cik, letak kat belakang boleh...
13- pakcik nasi berani, kalau berani makan sendiri la dulu baru jual...
14- ower nasik kerabu ada sifat fasis ke?
15- pakcik taufufa - lu king lah, lu punya pasal gua pergi pasar malam.
16- mat koropok lekor...lu goreng bila...tahun lepas eh...
17- awe bandel...maha demo jua...takdok sapo brani marii beli...
18- brader sayor, apasal ulat lu lagi berat, nak proof lu claims eko-friendly eh.
19- mat ikan keli...kurangkan air dalan tangki boleh...percik lah...
20- mat apam balik tipis...apa benda kau jual nih.
21- mat apam balik tebal...oke...gua suka rasa blueberry...
22- brader murtabak...turonkan bunting murtabak singapore...fake sia...
23- brader straw resdong...aku geli nak tengok...
24- mat bawang...sedikan lebih banyak duit kecik...
25- aney vadey...alamak kasik cuci tangan sama kuku la aney...
26- jack nasik campor...jangan jerit..menyembor...
27- pakcik buta...test bawak korg motif pulak cik...
28- urut kaki...apa dah jadik trend ke pasar malam.
29- mat motor, jangan la jalan saing 3 orang leas tu helmet kau lagik, jalan gesel/elak helmet lu tu, peh, angin aaa...
30- mat street drag, orang nak jalan la, jangan meniarap sini.
31- awek jual astro, lu gesel bila gua tak saing bini boleh.
32- awek jual astro, jangan panggil abang boleh, stim aaa.
33- awek jual astro, butang sampai atas boleh, stim aaa.
34- mamat jual astro, sini jb la, berapa banyak kau nak tengok siaran...

3 comments:

azi who? said...

31-33,
kelakar sangat.
ohh panggil abg pun ade kesan?
x payah nak b b la lagi.

Anonymous said...

hahahaha.

enyheartsdiamond said...

hakhahahaaa~awek astro tuh;)